У цьому посібнику описано важливі моменти забезпечення належної роботи редукційного клапана типу RV, тому перед використанням клапана необхідно уважно прочитати цей посібник, щоб забезпечити повну продуктивність клапана.

1. Специфікації

Модель JRV-SF11 JRV-SF21
Робочий тиск Макс. 10 бар Макс. 20 бар
Настроюваний діапазон тиску 0.35~8 бар 0.35~16 бар
Максимальне співвідношення
зниження тиску
10 : 1 10 : 1
Мінімальний перепад тиску за
температурі
0.7 бар 0.7 бар
Робоча температура Макс. 220 °C Макс. 300 °C
Робоче середовище Пар

 

2. Конструкція

 

Специфікація редукційного клапана Jokwang

3. Управління

Диск клапана та диск пілота закриті зусиллям регулювальної пружини (пружина знаходиться у вільному стані). Коли пара потрапляє в редукційний клапан, частина пари досягає камери пілотного клапана через первинний бічний порт та сітчастий фільтр. Коли регулювальний гвинт повернутий і регулювальна пружина стиснута, мембрана згинається і пілотний клапан відкривається через направляючий шток. Пара в камері пілотного клапана займає простір над поршнем. Під впливом сили пари поршень опускається, при цьому відкривається диск, і пара випускається на вторинну сторону. Частина пари, що спрямовується на вторинну сторону, надходить у нижню частину діафрагми через вторинний бічний порт і підштовхує діафрагму. Клапан RV регулює ступінь відкриття диска, забезпечуючи баланс між спрямованою вгору силою вторинного тиску на діафрагму і спрямованою вниз силою регулюючої пружини на діафрагму, і таким чином постійно регулює вторинний тиск.

4. Встановлення

4.1. Приклад трубопроводу

Встановлення редукційного клапана

Розмір редукційного Довжина труби (мм)
клапана (мм) A B
15 - 40 400 900
50 - 100 900 1500
125 - 200 1200 2500

4.2. Як показано на прикладі, встановіть прямолінійну частину труби до та після редукційного клапана, а також встановіть запірні вентилі, фільтр, запобіжний клапан, манометри та байпасну лінію. Використовуйте вентилі як запірну арматуру, оскільки ножові затвори допускають витік і не забезпечують повне відключення пари під час обслуговування.

4.3. Зарезервуйте достатній простір між редукційним клапаном та електромагнітним клапаном, коли проводиться операція ВКЛ-ВИКЛ (наприклад, зволоження кондиціонера) за допомогою соленоїдного клапана на первинній або вторинній стороні редукційного клапана.

4.4. Оскільки редукційний клапан для обслуговування пари не може бути повністю відключений, встановіть конденсатовідвідник на вторинній стороні, коли витрата пари дорівнює нулю.Габарити редукційного клапана

 

4.5. Необхідне місце для перевірки розбирання. Зарезервуйте простір у три рази більше розміру H, показаного праворуч над центром трубопроводу, і в п'ять разів більше нижньої сторони розміру G.

 

4.6. Встановіть клапан вертикально на горизонтальній лінії трубопроводу. Якщо встановлено, у ковзній частині виникне тертя.

 

4.7. Фіксація та підтримка трубопроводу необхідна для запобігання впливу навантаження від ваги трубопроводу та теплового навантаження безпосередньо на клапан.

4.8. Більшість вимог до клапана в нових трубопроводах викликана наявністю в трубопроводі сторонніх домішок, і тому перед скиданням пари в редукційний клапан необхідно видалити домішки з трубопроводу промиванням.

 

4.9. Якщо злив знаходиться в редукційному клапані, він може спричинити цькування або вібрацію. Необхідно прокладати трубопроводи без зливу.

 

4.10. Перед проведенням гідравлічних випробувань трубопроводів на міцність запірні клапани по обидва боки слід закривати.

5. Налаштування тиску

Перед відвантаженням із заводу редукційний клапан не налаштовується і, отже, пара не може текти. Перед використанням клапана необхідно виконати налаштування. Процедура налаштування

5.1. Вентилі повинні бути закриті по обидва боки від клапана.

 

5.2. Відкрийте запірний вентиль на байпасній лінії та повністю видаліть сторонні предмети. Трубопровід необхідно промивати 10 хвилин і більше. Будьте обережні у разі збільшення вторинного тиску в цей час.

 

5.3. Закрийте запірний клапан на лінії байпаса. 5.4. Зніміть ковпачок і переконайтеся, що регулювальний гвинт є вільним.

 

5.5. Обережно відкрийте запірний вентиль на первинному боці.

 

5.6. Злегка відкрийте запірний вентиль на вторинному боці, щоб забезпечити легкий потік пари після налаштування редукційного клапана.

5.7. Поверніть регулювальний гвинт праворуч і поступово відкрийте запірний клапан вторинної сторони, коли почне надходити пара.

5.8. Спостерігаючи за манометром вторинної сторони, повільно повертайте регулювальний гвинт вправо доти, доки манометр не покаже необхідний регулювальний тиск. Поворот регулювального гвинта вправо збільшує вторинне тиск, а вліво - зменшує.

5.9. Коли налаштування тиску завершено, закріпіть гвинт за допомогою регулювальної гайки.

 

6. Технічне обслуговування та перевірка

Для забезпечення повної функціональності редукційного клапана необхідно періодично перевіряти роботу та стан деталей, щоб переконатися у відсутності проблем.

6.1. Щоденний огляд Переконайтеся, що клапан працює у нормальному режимі.

 

6.2. Періодичний огляд Розбирайте та очищайте клапан один раз на рік. У процесі перевірте робочі поверхні диска пілотного клапана, кільця сідла пілотного клапана, диска та сідла клапана, поршневого циліндра, дискової пружини, сітчастого фільтра та прокладок. Якщо клапан не працює протягом тривалого часу через нагрівання і т. д., розвантажте зливний отвір у клапані, щоб уникнути появи іржі або замерзання. З цією метою відкрутіть пробку.

7. Причини та усунення несправностей

Проблема Причини Усунення несправностей
Підвищення вторинного тиску Сторонні предмети між диском і кільцем сідла основного клапана або
диском та кільцем сідла пілотного клапана.
Видалити сторонні предмети.
Ушкодження робочої поверхні диска або кільця сідла основного або пілотного
клапана
Зробити притирання робочих поверхонь
Тертя між диском і сідлом клапана або
сідла пілотного клапана з його штоком
Використовуйте тканину для забезпечення
плавність руху.
Тертя між поршнем і циліндром/між кільцем поршня і циліндром Використовуйте файл тканини для плавності руху.
Закріпіть проріз поршневого кільця, щоб зменшити натяг.
Ушкодження мембрани Замінити на новий.
Розтягування налаштувальної пружини Замінити на новий.
Вторинний тиск не досягає необхідної величини Тертя між диском і сідлом клапана або
сідла пілотного клапана з його штоком
Використовуйте тканину для забезпечення
плавність руху.
Тертя між поршнем і
циліндром/між кільцем поршня та циліндром
Використовуйте файл тканини для плавності руху.
Закріпіть проріз поршнів