Умови обміну та повернення товару
Відповідно до законодавства України, Ви можете повернути або обміняти товар, який не підійшов.
Терміни повернення
Законодавець відвів 14 днів на ухвалення цього рішення. На протязі цього терміну Ви можете повернути для обміну або повернути товар.
Вартість доставки у зворотному напрямку оплачується покупцем чи продавцем за домовленістю між собою.
Повернення коштів
На підставі оригіналу офіційного листа платника про повернення товару та повернення коштів на розрахунковий рахунок покупця відбувається перерахування коштів.

Правила обміну і повернення товару
14 днів після покупки Покупець має право повернути або обміняти товар не належної якості за умови дотримання всього кількох умов.
наявність документів про придбання товару (видаткова накладна, товарний чек, чек про оплату);
заводські пломби, що сигналізують наклейки не порушені; товарний вид виробу збережено (у тому числі комплектуючих та складових частин). Відсутні потертості, подряпини, а для товарів у блістерній одноразовій упаковці – не порушена цілісність (не розкривалася);
товар не експлуатувався;
оригінальна упаковка товару та комплектуючих збережена;
у наявності без пошкоджень є повна комплектація товару, передбачена виробником: витратні матеріали, аксесуари, технічний паспорт, супровідна документація, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.

Якщо товар, яким ви не користувалися, вам не підійшов:
КРОК 1: переконатися, що від дати покупки минуло трохи більше 14 днів.
КРОК 2: звернутися до нашого офісу, за адресою Київ, вул. Каунаська 13, корпус А офіс 308, з товаром у заводській упаковці та повною його комплектацією.
КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує купівлю (касовий чек, рахунок-фактура або видаткова накладна) та документ, що засвідчує особу (паспорт, права водія, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо).
Якщо ви знаходитесь в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.

Як повернути чи обміняти товар неналежної якості?
Повернення або обмін товару неналежної якості можливе за наявності:
- Документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткова накладна);
– акта (укладання) авторизованого сервісного центру виробника про неремонтопридатність (наявність істотного недоліку);
- Правильно оформленого оригіналу гарантійного талону на товар;
– повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
– письмової заяви на обмін товару чи повернення коштів.


Що таке товар неналежної якості?
Товар неналежної якості - це товар, наявність суттєвого недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.
Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак: він не може бути усунений; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

За яких умов повернення або обмін товару неможливе?
Підставою відмови у обміні чи повернення товару, може бути недотримання вище викладених умов. Крім того, у разі, якщо товар належить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. До таких товарів за законом належать лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).